tisdag 16 mars 2010

Klubb Gordon på Bonden


Imorgon onsdag, den 17 mars, blir det Gordon för första gången på Bonden Bar. Vi håller på mellan 20.00 och 01.00 och min gäst-DJ Björn J och jag är stolta över att dela högtalarutrymme med ett grymt bra band, Greta & The One Night Stands. Det blir alltså indierock, mespop, electro och alternativsväng före och efter showen. Som livebonus har Gretagänget lovat att bjussa på en helt ny låt. Bandet presenteras i bloggposten härunder, så skrolla neråt för info, länkar och youtubevideo. Fri entré förstås och lite extra kärlek till besökare i kjol. Vi ses! /Axel

P.S. Om du mot förmodan inte hittar så finns karta i vår DN På Stanannons. D.S.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gubbs!

Hoppas allt gick bra - jag tvivlar inte!!

Ni lägger väl upp en Spotifylista som förra ggn? lyssnade väldigt mkt på den förra - nästan som om jag varit där - och den känslan vill jag gärna återuppleva...
/Linko