söndag 21 mars 2010

Bondensummering, utan bilder

Jo, det blev ett gig med Greta & The One Night Stands. Trion var hur söta som helst och rev av ett halvtimmesset runt klockan elva. Björn och jag lirade bra musik och en rätt stillsam men behglig indiepop- och feministstämning delades av alla närvarande. Mina varma känslor för Gretas låtar har klättrat ännu något på termometerskalan och min vän och gäst Björn bjöd på en blandning av indiehits och överraskningar i äkta Gordonstämning. Om du inte var där kan du digga spotifylistan härunder. Jag har bara tagit med sånt som inte spelats tidigare på Gordon eller endast enstaka gånger och sen saknas det som vanligt ett tjugotal låtar som bara finns i outgiven form. Kolla t.ex. gärna upp Cultslåten Go outside och Atlas Sounds cover Doctor. I april kör vi två barklubbar, mer info följer. Jag lägger också, så småningom upp några bilder från i onsdags. Ha det gott! /Axel

Spotifylista för Gordons Bondenpremiär

Inga kommentarer: